Jelenleg érvényes

Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2024. június 5. – Rendelunk.hu online nagykereskedelmi platform

1. Szolgáltató adatai

  • Szolgáltató: Magna Mercator Kft. (a továbbiakban: „Szolgáltató”, „Magna Mercator”)
  • Rövid név / platform: Rendelunk.hu
  • Székhely és levelezési cím: a cégjegyzékben nyilvántartott székhely (jelenleg: 1134 Budapest, Váci út 49.)
  • Cégjegyzékszám: 01-09-999999
  • Adószám: 12345678-2-41
  • Kapcsolat: rendelunk@rendelunk.hu, Tel.: +36 70 666 0000 (H–P 9–17)
  • Felügyeleti szerv: Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály
  • A szerződés nyelve: magyar, elektronikus formában kerül megkötésre.

A jelen ÁSZF a Rendelunk.hu weboldalon leadott valamennyi megrendelésre alkalmazandó. A honlap használatával Ön elfogadja a feltételeket.

2. A szolgáltatás tárgya

A Rendelunk.hu professzionális konyhák számára biztosít élelmiszer-alapanyag beszerzési lehetőséget. A kínálat magában foglal hús-, zöldség-, tejtermék-, mélyfagyasztott és szárazáru termékeket, valamint kapcsolódó logisztikai szolgáltatásokat Budapest és környéke számára.

A webshop B2B fókuszú, de egyes termékek lakossági vevők számára is elérhetők. A termékek mellett feltüntetett információk tájékoztató jellegűek, a készlet és az ár változtatásának jogát fenntartjuk.

3. Regisztráció, fiókhasználat

  • Rendeléshez regisztráció szükséges. A regisztráció során megadott adatok valóságtartalmáért a felhasználó felel.
  • A vállalati kedvezmények, szerződéses árak és telephelyek a beküldött jogosultsági adatok alapján aktiválhatók.
  • A felhasználó köteles a belépési adatait bizalmasan kezelni, jogosulatlan hozzáférés esetén azonnal értesíteni a Szolgáltatót.

4. Rendelés folyamata

  1. Termék kosárba helyezése, minimális rendelési mennyiségek (db/kg) megjelenítésével.
  2. Szállítási idősáv választása Budapest és agglomerációja számára.
  3. Kapcsolattartó, számlázási és szállítási adatok megadása.
  4. Fizetési mód kiválasztása: banki átutalás, halasztott fizetés szerződött partnereknek, utánvét, illetve SimplePay bankkártya.
  5. Rendelés jóváhagyása; a rendszer automatikusan visszaigazolást küld.

A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató e-mailben visszaigazolja a rendelés elfogadását. A rendszer által generált automatikus e-mail a megrendelés beérkezését jelzi.

5. Ár, fizetés és számlázás

  • A feltüntetett árak bruttó árak, tartalmazzák az áfát. Partnerkedvezmény esetén a szerződéses árak láthatók bejelentkezés után.
  • Akciós ár kizárólag a jelzett időszakban érvényes, illetve a készlet erejéig.
  • Számlázás elektronikus úton történik a megadott e-mail címre.
  • Magna Mercator Kft. fenntartja a jogot, hogy a nyilvánvalóan hibás (pl. 0 Ft-os) árú rendeléseket törölje.

6. Szállítás, átvétel

Szállítás jelenleg Budapest és kijelölt agglomerációs települések területén érhető el. A kiszállítás előre egyeztetett idősávban történik, a minimális rendelési érték nettó 30 000 Ft. A kiszállítás díja kosárérték és cím függvényében változik; a végleges összeg a pénztárban jelenik meg.

A Megrendelő köteles gondoskodni a hűtött/fagyasztott termékek átvételéről és azonnali hűtőláncban tartásáról. Sikertelen átvétel esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.

7. Elállási jog, minőség

  • Élelmiszer jellegű termékek esetén a jogszabály szűkíti a 14 napos elállást. Zártan csomagolt, nem romlandó terméknél lehetséges, friss/hűtött árunál nem.
  • Minőségi kifogást a kézhezvételt követő 24 órán belül fotóval dokumentálva kérünk jelezni az ügyfélszolgálaton.
  • Hibás teljesítés esetén csere, jóváírás vagy visszatérítés választható.

8. Felelősség és vis maior

A Szolgáltató törekszik a folyamatos elérhetőségre, de nem vállal felelősséget az internetes infrastruktúra, beszállítói késedelem vagy vis maior esemény miatt bekövetkező helytelen működésért. A weboldal tartalma szerzői jogvédelem alatt áll, azt engedély nélkül tilos felhasználni.

9. Panaszkezelés, jogvita

Panaszát a rendelunk@rendelunk.hu címen vagy a +36 70 666 0000 telefonszámon fogadjuk. Írásbeli panaszára 30 napon belül válaszolunk. A fogyasztó a lakóhelye szerinti békéltető testülethez fordulhat, illetőleg kérheti az EU ODR platform közreműködését.

10. Záró rendelkezések

A Szolgáltató fenntartja az ÁSZF módosításának jogát. A változás a közzétételekor hatályos. A folyamatban lévő rendeléseket a rendeléskor érvényes ÁSZF szerint teljesítjük.

Budapest, 2024. június 5.

Kosár
Részösszeg (nettó) 0,00 Ft
ÁFA összesen 0,00 Ft
Részösszeg (bruttó) 0,00 Ft
Tovább a pénztárhoz